Jacintha de Graaf | Zalando

De rol van partnerships in de ambitie van Zalando om het startpunt voor mode te worden

Om toekomstige groei te verzekeren, heeft Zalando zijn strategie verder verfijnd en gefocust op één duidelijk doel: Het startpunt voor mode worden. In de presentatie zal Jacintha bespreken welke rol partners in deze context spelen. Zalando wil zijn succesvolle partnerprogramma blijven opschalen, waardoor merken rechtstreeks aan klanten kunnen verkopen via het Zalando-platform. De achterliggende visie is om merken in staat te stellen online te slagen door hen toegang te bieden tot Europese digitale consumenten.

Biografie Jacintha de Graaf

Jacintha de Graaf is Regional Lead Benelux bij Zalando. De nummer 4 van de Twinkle100 positioneert zich steeds meer als een platform dat andere retailers en merken kunnen gebruiken. Voor verkoop, maar bijvoorbeeld ook voor marketing en logistiek. De oprichters hebben één doel: Het uitgangspunt worden voor mode. Zalando vergelijkt zichzelf daarom graag met Spotify en Netflix. De eerste fysieke Nederlandse winkel heeft onlangs zijn voorraad aan Zalando gekoppeld. What’s next?

In aanloop naar het Twinkle Marketplaces Event sprak Twinkle met Jacintha. Bekijk hier het interview.

Houd me op de hoogte