OVER HET TWINKLE MARKETPLACES EVENT

1Wat is de Twinkle Marketplaces EventTwinkle Marketplaces Eventvoor een event?
E-commerce floreert in tijden van corona. Juist daarom is het van belang kennis te delen met elkaar! We zijn er trots op in deze tijd een online e-commerce-event te organiseren, waarbij we elkaar op veilige afstand digitaal kunnen ontmoeten. Met de kwaliteit van een event die je van ons gewend bent. En dat met het beste van 3 e-commerce events in 2 dagen: Twinkle Marketplaces Event, Shopping Today en het CrossBorder Event. Bekijk het programma voor de inhoud van het event.
2Voor wie is dit evenement bedoeld?
Dit evenement is bedoeld voor professionals die werkzaam zijn in e-commerce-organisaties, of je nou producten of diensten verkoopt, net bent begonnen of al een paar jaar meedraait. Er is geen specifieke functie of ervaringsniveau voor nodig, we bieden jou interessante kennissessies en praktische cases op jouw niveau op het gebied van marketplaces.
3Gaat het evenement door gezien de huidige ontwikkelingen rondom het Coronavirus?
Ja, de Twinkle MarketplacesTwinkle Marketplaces Event2020 gaat door. Wij keken er ontzettend naar uit om jullie eind oktober in DeFabrique te ontmoeten, helaas mag dit door de richtlijnen van het RIVM niet meer fysiek, maar we zijn blij dat we de Twinkle Marketplaces Event Twinkle Marketplaces Event tóch kunnen laten doorgaan, door het event volledig online aan te bieden.
4Wat is de opbouw van het programma?
Het sprekersprogramma loopt van 9:30 tot 15:30. Het programma bestaat uit verschillende parallelrondes, waarin je een sessie kunt volgen naar keuze, afgewisseld met keynotesprekers. Bekijk hier het volledige programma.
5Wanneer wordt de invulling van het programma bekend gemaakt?
We streven ernaar om de programmering zo spoedig mogelijk rond te hebben. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media.
6Kan ik een suggestie doorgeven voor de programmering van het evenement?
Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers naar projects@bbp.nl.
7Wordt er een maaltijd aangeboden gedurende dit event?
Nee, we verzorgen geen lunch omdat de Twinkle Marketplaces Event een online event is.

LOCATIE

1Wat is de locatie van de Twinkle Marketplaces Event?
Het Twinkle Marketplaces Event is geheel online te volgen.
2Hoe werkt het online volgen van de sessies?
Het volgen van de sessies werkt via het gemakkelijke platform Swapcard. Bekijk op deze pagina alle uitleg over het volgen van de online sessies.

AANMELDEN & BETALEN

1Hoe kan ik mij inschrijven voor het evenement?
Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl
2Welke keuzes heb ik om te betalen?
Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier je betaalwijze. Je kunt betalen via creditcard of factuur.
3Wat zijn de tarieven voor het event?
  • Normaal tarief: €99,-
  • Leden en Business Partners van Thuiswinkel.org: gratis toegang voor alle medewerkers
  • ShoppingTomorrow Relaties: experts ontvangen 1 gratis ticket. Hosts, voorzitters, brancheorganisaties en premium participanten ontvangen 3 gratis tickets.
  • e-Academy Relaties: 1 gratis ticket
4Kan ik een ticket kopen voor meerdere dagen?
Het ticket is geldig voor beide dagen (28 en 29 oktober).
5Is er ook een mogelijkheid om het event online te volgen?
Het Twinkle Marketplaces Event is een volledig online event. Alles sessie zijn online te volgen, schrijf je hier in voor het online event.
6Kom ik in aanmerking voor een gratis ticket?
Je komt in aanmerking voor een gratis ticket wanneer jouw webshop lid is van Thuiswinkel (gratis toegang voor alle medewerkers), jouw bedrijf business partner is van Thuiswinkel.org of wanneer je een onderdeel van het ShoppingTomorrow onderzoeksjaar 2020-2021 bent (bijvoorbeeld een expert). Shopping Tomorrow gastheren en voorzitters krijgen 3 gratis kaarten. Heb je vragen hierover? Mail naar: events@thuiswinkel.org
7Hoe ontvang ik mijn ticket?
Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij een week voor het event een informatiemail. Op maandag 26 oktober krijg je een e-mail met de inlog. Bestel je je ticket later dan 26 oktober, dan krijg je z.s.m. een inlogmail van ons.
8Ik heb na mijn inschrijving geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 - 485088.
9Ik heb een vraag over de factuur, met wie kan ik contact opnemen?
Je kunt contact opnemen met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 – 48508.
10Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe doe ik dat?
Je kunt dit doorgeven via a.westerink@bbp.nl

PRESENTATIES EN EVALUATIE

1Worden de presentaties van de sprekers achteraf beschikbaar gesteld?
De opnames van alle sessies zijn direct na het event terug te kijken via het online platform.
2Wordt er een evaluatie uitgestuurd na afloop van het event?
Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot de online ervaring. Deze evaluatie gebruiken wij om dit event en andere events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.

OVERIG

1Hoe blijf ik op de hoogte van updates over dit evenement?
Wil je op de hoogte gehouden worden van dit event, laat het ons dan weten door een mail te sturen naar marketing@bbp.nl
2Andere vraag
Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl
Bestel hier je tickets