Dennis Stokman | Blauwe Monsters

Hoe wij marketplaces in de praktijk hebben geopitmaliseerd!

Aan de hand van een aantal praktische voorbeeldcases laten wij zien hoe wij onze klanten hebben geholpen aan meer omzet met gezonde marges op de juiste kanalen. Daar binnen laten we ook zien waar je moet beginnen. De basis van Marketplace is een goede feed we nemen in de presentatie de toehoorder mee in marketing aanpak en een stukje basis techniek.

Biografie Dennis Stokman

Dennis Stokman is actief vanaf 2010 binnen (online) marketing. Hij heeft online ervaring opgedaan door met zijn compagnon hemdvoorhem online te versterken. Deze webshop is nu uitgegroeid tot een leidende e-commerce speler in de fashion branche. De sleutel van het succes is een goede seo strategie. Deze basis is de kern van Blauwe Monsters. De afgelopen 7 jaar is Blauwe Monsters uitgegroeid tot een gerenommeerd online marketing bureau, met als pure specialisme organisch verkeer. Met 185 klanten en 45 medewerkers is Blauwe Monsters een succesvol en snelgroeiend online bureau.

Houd me op de hoogte