De meeste Amerikanen beginnen hun productzoektocht niet op Google, maar op Amazon.com. In China is Alibaba dominant met zijn handelssites. Bol.com is tegenwoordig platform first. Kun je als online retailer of merk nog wel ontbreken op marketplaces? Wat zijn de verschillen tussen de platforms, de diensten die zij bieden, de voor- en nadelen?

Het Twinkle Marketplaces Event gaat over verkopen op marketplaces, over aspecten om rekening mee te houden op de korte én de langere termijn. Hoe staat het met de ontwikkeling van verticale marktplaatsen, voor specifieke productgroepen? En wanneer loont het om zelf een marktplaats te starten?

Event informatie

  • Datum: dinsdag 29 oktober 2019
  • Locatie: Van der Valk Hotel Utrecht

Sprekers

Cor Molenaar

eXQuo Consultancy/ RSM Erasmus Universiteit


Jacintha de Graaf

Zalando


John Lin

bol.com


Annemarie van Campen

Dagvoorzitter


 

Tickets

Normaal

395

 incl. food en drinks

Abonnees

295

 incl. food en drinks

Nieuws

17 oktober 2019

Twinkle publiceert overzicht van 25 Europese marketplaces

Op het Twinkle Marketplaces Event verschijnt een onafhankelijk overzicht van 25 grote marketplaces in Europa. Wat hebben zij Nederlandse ondernemers te bieden? Dat marketplaces aan een opmars bezig […]
8 oktober 2019

‘Optimalisatiespel verschuift naar marketplaces’

Was een toppositie in Google jarenlang hét doel, nu azen e-commerce marketeers op een plek in Amazon’s Buy Box of bol.com’s koopblok. Dat zei Twan Rutten […]
25 september 2019
Twinkle-Marketplaces-Event-Zalando

‘Het startpunt moet de bestemming worden’

Jacintha de Graaf (Zalando) over marktplaatsen 29 oktober spreekt Jacintha de Graaf, regional lead Benelux van Zalando, op het Twinkle Marketplaces Event. Over, natuurlijk, marktplaatsen en […]

Sponsors

  • Mirakl
  • Xplore Group

Mediapartner

Bestel tickets